آسیب های وارده به پرستاران و پرسنل بیمارستان

فهرست مطالب

آسیب های وارده به پرستاران و پرسنل بیمارستان

اختلالات اسکلتی – عضلانی (Musculoskeletal Disorders) یا MSDs از عوامل شایع آسیب های شغلی و ناتوانی در کشور های در حال پیشرفت و صنعتی می باشد و به طور عمده در کمر، گردن و اندام های فوقانی نمایان میشود. در سال ۲۰۱۲ آسیب ها و بیماری های گزارش شده برای پرستاران و مراقبان بیماران نسبت به صنعت ساختمان سازی به طور قابل ملاحظه ای بالاتر بوده است. طبق این گزارش، تقریباً نیمی از آسیب ها و بیماریهای پرستاران و کارکنان را اختلالات اسکلتی – عضلانی تشکیل میدهد. مطالعات انجام شده در این مورد نشان میدهد که تعداد بسیار کمی از بخش های بیمارستان ها دارای وسایل کمکی جهت انتقال بیماران بین تخت ها هستند و تقریبا هیچ یک از بخش ها از وسیله موجود به طور مناسب و بهینه استفاده نمیکنند. یکی از دلایل وجود تعداد کم وسایل کمکی، عدم خرید و تهیه آن از سوی بیمارستان ها میباشد.

همچنین از دلایل مهم دیگر عدم استفاده از وسایل کمکی موجود، زمانبر بودن استفاده، عدم راحتی پرسنل و بیمار در استفاده از آنها، عدم آگاهی از نحوه استفاده و کاربردی نبودن آنها، عنوان گردیده است اما شرکت بهبود بخش بهینا این مشکل رو به طور کامل پوشش داده است و توانسته برای اولین بار محصولی منحصر به فرد را با قیمتی بسیار مناسب تر از سایر محصولات مشابه اختراع و به تولید انبوه برساند که با کاربری بسیار راحت و آسان توجه کادر درمان، بیماران و بیمارستان های کشور را به خود جلب کند.

این محصول بدون نیاز به بلند کردن بیماران و آسیب به کمر بیمار بر و خود بیمار حین حرکت می تواند بیمار را از روی تخت به روی صندلی جاب جا کند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن ویدئو محصول به لینک زیر مراجعه کنید:

برای خرید و مشاهده تصاویر محصول به لینک زیر مراجعه شود:https://www.aparat.com/v/XzFvg

بهینا درداتونو میبره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید