بیماری زخم بستر

فهرست مطالب

بیماری زخم بستر یا Bedsores

در صورت وارد شدن فشار و نیروی متمادی بر بدن، بر پوست ایجاد می‌شود که در بیشتر مواقع در پشت بیمار ظاهر می شود. ضایعه زخم بستر یک مشکل دردناک و نگران‌کننده برای افراد مسن و بیمارهایی است که مدت طولانی در رختخواب بستری هستند و نمی توانند به خوبی حرکت کنند. اغلب بیماری زخم بستر به اشخاص کهنسالی که توانایی حرکت و جابه‌جا شدن ندارند،  نسبت داده می‌شود، اما در افراد با سن کمتر هم در صورت قرار گرفتن در معرض این فشار های این چنین بیماری پیش می آید.

نکته مهم در این بیماری ایناست که بیار را هر یک ساعت یکبار پهلو به پهلو کنند تا از عفونت جلوگیری شود. زیرا اگر زخم عفونی شود بقیه بدن هم در خطر خواهد بود. از همین رو شما را با محصول بالشت دبلیو بهینا که وسیله فوق العاده برای جایجایی و حرکت پهلو له پهلو بیمار است آشنا می کنیم.

بالشت دبلیو بهینا یک وسیله فوق العاده راحت، سبک با کارایی بالا و وزن کم می باشد که براحتی بیماران را می توان با آن پهلو له پهلو کرد و زیر انداز بیمار را تعویض کرد و از ایجاد زخم بستر در بیمار جلوگیری کرد.

همچنین این محصول دارای جنس ضد آب بوده که براحتی می توان در صورت آلودگی آن را شست. همچنین این محصول دارای لوازم جانبی از جمله یک کمربند که می توان به کمک آن بیمار را پس از پهلو به پهلو کردن به تخت ثابت کرد. علاوه بر آن می توان روکش های یکبار مصرف بهداشتی محصول را نیز تهیه کرد که پس از هربار استفاده آنها را تعویض کنید. برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به این آدرس مراجعه کنید: https://behinaco.com/%d8%ac%d8%a7%d8%a8%d8%ac%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%db%8c%d9%85%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d8%b1/

برای اطلاع از نحوه استفاده محصول به آدرس زیر مراجعه کنید: https://www.aparat.com/v/x5mu4

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید